Hockeyrumpa

Direktlänk till inlägg 29 april 2014

En helt vanlig tisdag

Av Robin Gustavsson - 29 april 2014 17:04

Hallå i stugorna! Klockan har precis passerat 17 och jag har intagit soffläget och kommer troligtvis, med största sannorlikhet bli kvar här resten av dagen. En dag som började fantastiskt tidigt då jag klev upp redan klockan 4 för att kolla på Los Angeles mot Sharks. Gick bra till en början men sen gick det som det brukar gå i slutspel. Torsk. Nu har dom bara en chans kvar och det är en väldig tur att den avgörande matchen spelas i Hajtanken. Annars hade iallafall jag redan nu sagt tack och hej gnus och gnejs. 

Det blev en väldigt kort skoldag som pågick mellan halv 2 och 4. 
Ett besök på Clas i sjön för att se hur allting fungerar där. Rätt coolt faktiskt. 

Kvällen bjuder på en grymt bra TV-tablå med Hockeygalan och Champions-League.
Jag sitter och funderar på att kasta in ett par hundringar på en Real Madrid seger till 4.25 gånger pengarna. Ett stort chansspel, men en grymt bra utdelning. Det är ju alltid det som sticker i ögonen. 

Eftersom att skolan har tänkt till ordentligt såhär i slutselstider har jag en hyfsad sovmorgon imorgon och kommer att ta igen den med att se Flyers-Rangers inatt. Sömn får man ta igen en annan gång när det finns tillfälle. 

Det blev ett lite kortare inlägg idag, jag tänkte dra igång med lite käk och om jag har tillräckligt med ork kan jag väl dra igång en tvättmaskin också. 

Vi hörs! 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robin Gustavsson - 6 maj 2014 20:02

Hallå där kött & blåbär! Jag har precis slagit ett världsrekord i diciplin dagen till ära. Jag har bestämt mig att från och med måndag (igår) ska jag ge mig ut och springa och gymma varje dag hela den här veckan så att man får igång flåset och bygger...

Av Robin Gustavsson - 4 maj 2014 17:29

Hallå! Idag fick jag lust att göra ett inlägg via iPaden. Det blir en rolig utmaning och förmodligen fler stavfel än vanligt då T9 förmodligen kommer att hitta på någon väldigt dum korrigering. Som vanligt. Som rubriken lyder hade jag tänkt att s...

Av Robin Gustavsson - 3 maj 2014 14:33

Tjena, hallå, hej!Ursäktar för den bristande uppdateringen här under de senaste dagarna, jag har dessvärre inte haft tid, eller rättare sagt har jag haft alldeles för mycket tid och helt enkelt inte gjort så mycket att jag haft någonting särksilt att...

Av Robin Gustavsson - 28 april 2014 15:33

Tjena allesammans! Jag har precis kommit innanför dörren och just etablerat mig i soffläget för att koppla av en liten stund efter en dag i full fart. Dagen började vid tuppen och fortsätte med ett lättare träningspass på morgonen för att få iväg sta...

Av Robin Gustavsson - 27 april 2014 17:03

Hallå igen! Jag har precis kommit in efter att ha slagit ett personligt rekord i ihopsamlade vuxenpoäng under en och samma dag. Jag fick en fix idé att jag inte tycker om ogräs på min uteplats och tog tag i saken och kämpade på för att få bort allt s...

Ovido - Quiz & Flashcards