Hockeyrumpa

Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Robin Gustavsson - 3 maj 2014 14:33

Tjena, hallå, hej!

Ursäktar för den bristande uppdateringen här under de senaste dagarna, jag har dessvärre inte haft tid, eller rättare sagt har jag haft alldeles för mycket tid och helt enkelt inte gjort så mycket att jag haft någonting särksilt att skriva.
 

Just nu sitter jag som vanligt i soffan och har ögonen både på Tvn, iPaden och i telefonen. 
På TVn skrinnar Sverige och Finland, i paddan rullar West ham och Tottenham boll och i telefonen skrollar jag igenom det senaste i twitterflödet. 

Under dom senaste dagarna har jag tyvärr legat i sakosäken med xboxkontrollen i handen alldeles för mycket, tagit något enstaka kliv utanför dörren och ut i världen för att handla. 
Det ska det bli ändring på till veckan. På måndag börjar försäsongen och om cirkus 15 dagar har det gått och blivit en tradition att ha ispremiär i Furudal. 

Alltså har jag två dagar kvar att leva, sen är det dags att ta tag i saker och ting och börja springa och lyfta skrot i gymmet. Jag känner mig faktiskt helt dum i huvudet för att jag längtat till detta. Jag gillar inte att bara vara ledig, jag blir sådär jobbigt rastlös jämt. 

Idag har jag iallafall tänkt att inte ta många handtag utan mest ligga i soffan och följa den kittlande avslutningen av premier-league och kvartsfinaler i  NHL-Slutspelet. 

Nu börjar förlängningen i Globen så nu har jag bättre saker för mig.
Återkommer innan helgen är över. 

Hoj 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards