Hockeyrumpa

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Robin Gustavsson - 6 maj 2014 20:02

Hallå där kött & blåbär! 

Jag har precis slagit ett världsrekord i diciplin dagen till ära. Jag har bestämt mig att från och med måndag (igår) ska jag ge mig ut och springa och gymma varje dag hela den här veckan så att man får igång flåset och bygger upp fysiken så gott det går på egen hand. 
Jag har absolut inte tänkt att göra det här till någon enormt tråkig träningsblogg där jag skriver om allt jag gör och hur bra jag är, Nej. Jag skriver bara att jag gör det och inget mer med det.
Inget detaljerat alls. Jag tror att det blir bäst så. 

Idag slog jag som sagt ett världsrekord då jag gav mig ut i spöregn och krigade runt strandpromenaden i full fart med Stiko Per i öronen, sitter förövrigt i soffan och följer hans Vandringsturné med största intresse just nu. 

Jag har för cirkus en halvtimme sen kommit hem blött och med möra ben och flög in i duschen och gjorde sen iordning lite gräddstuvad pytt i panna. 

Eftersom att laget har så svalt intresse för sommarträning så får jag ta tag i det själv och köra så mycket jag kan och orkar på egen hand. Jag har bestämt mig att jag ska ta mig vidare efter nästa säsong, så det är bara att börja äta sura äpplen och börja slita. Som fan. 

Övigt idag har jag inte gjort så mycket, jag hade sällskap här i morse och vi gick upp vid 8 snoret och tänkte gå till skolan, men sn upptäckte jag att jag började betydligt senare än vad jag trodde, så jag blev kvar hemma och Kajsa gick iväg till skolan. 
Då hade jag blivit så pass pigg att jag inte orkade gå och lägga mig igen så jag drog på Boxen och lekte lite GTA i någon timme innan hon kom tillbaka. 

Jag hann även med att raska iväg till Hemköp och handla en del då kylskåpet började likna Arsenals trofeéskåp. Jätte tomt. 

Nu ska Stiko per köra bröder och snart är det avspark på Old Trafford.

Tack å bock. 
Hoj! 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards